تی خودرو

فعال در حوزه مهندسی خودرو

فعال در حوزه مهندسی خودرو

تی خودرو

هدف این وبلاگ آشنایی هرچه بیشتر با خودرو و مهندسی خودرو می‌باشد.

پروژه بررسی ارتعاشی سیستم تعلیق خودرو

مقدمه. 1

1-      فصل اول.. 3

انواع مدل های ارایه شده برای تحلیل ارتعاشات خودرو. 4

1-1-1-مدل یک چهارم خودرو. 4

2-1-1- مدل تمام خودرو 5

3-1-1- مدل سه درجه آزادی.. 6

2-1- تاریخچه سیستم تعلیق.. 7

3-1- دسته بندی سیستم تعلیق.. 8

1-3-1- تعلیق غیر فعال. 8

2-3-1- تعلیق خود تنظیم. 8

3-3-1- تعلیق نیمه فعال. 9

4-3-1-تعلیق فعال. 10

4-1- قسمت های تشکیل دهنده سیستم تعلیق خودرو. 11

1-4-1- فنر. 11

2-4-1- کمک فنر. 14

3-4-1- میله های ضد پیچش... 15

4-4-1- سیبک... 15

5-4-1- بوش... 16

6-4-1- طبق.. 16

5-1- انواع سیستم تعلیق خودرو. 16

1-5-1- تعلیق مستقل.. 16

2-5-1- تعلیق طبقداردوبل.. 17

3-5-1- تعلیق مک فرسون. 17

6-1- بررسی سیستم تعلیق چند خودروی داخلی.. 18

1-6-1- خودرو زانتیا 18

2-6-1- خودرو ژیان.. 20

3-6-1- پراید و پژو و رانا 22

2-               فصل دوم. 24

3-               فصل سوم. 44

1-3-معادلات حاکم بر سیستم : 45

2-3- فرکانس طبیعی و شکل مودهای سیستم. 46

3-3-نمودارهای پاسخ. 48

4-3- منحنی فرکانسی.. 54

5-3- اثر افزایش تعداد مسافر. 56

4-                    فصل چهارم. 61

1-4- معادلات حاکم بر سیستم. 62

2-4- شکل مودها 63

5-                    فصل پنجم. 65

1-5-  فازدوم. 67

2-5- فاز سوم. 81

3-5- فاز چهارم. 82

6-               فصل پنج. 84

1-6- نتیجه گیری.. 85

2-6- مراجع.. 86

7-              پیوست.. 87

7-1- کدهای فاز دوم. 87

7-2- کدهای فاز سوم. 88

7-3- کدهای فاز چهارم. 91

 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی