تی خودرو

فعال در حوزه مهندسی خودرو

فعال در حوزه مهندسی خودرو

تی خودرو

هدف این وبلاگ آشنایی هرچه بیشتر با خودرو و مهندسی خودرو می‌باشد.

طراحی سیستم تعلیق سمند با نرم افزار ادمز

 

تست تعلیق

در این تست هدف بر این است که سیستم تعلیق خودرو به صورت جدا از خودرو مورد بررسی قرار بگیرد تا رفتار سیستم تعلیق به خوبی بررسی شود و بتوان سیستم تعلیقی برای این خودرو سدان

طراحی کرد که بتواند هم از ایمنی بالایی برخوردار باشد و هم بتواند مقدار ارتعاشات وارد شده به مسافرین را به کمترین مقدار برساند.

 

 

 

شکل7. سیستم تعلیق جلو خودرو

 

 

Parallel wheel

 

 

پارال ویل در لغت به معنی چرخ ها موازی می باشد که که در این تست به فرمان زاویه ای وارد نمیشود و سیستم در حالت چرخ مستقیم قرار دارد و رفتار سیستم تعلیق و مقدار جهش سییتم تعلیق مورد نظر است و محاسبه میشود که در شکل زیر بنا به همین دلیل نمودار فرمان خودرو حالت خطی داشته.

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی